Welkom, contact info & thanks. - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Erik Oosterhout - WaarBenJij.nu Welkom, contact info & thanks. - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Erik Oosterhout - WaarBenJij.nu

Welkom, contact info & thanks.

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik

16 September 2009 | Nederland, Beuningen

----- Welkom -----

Welkom op mijn Indiaweblog. Dit weblog is een plek waar ik mijn stukjes over mijn Indiareis kan delen. Het dient dan ook niet alleen om jullie op de hoogte te houden, maar ook voor mezelf. Behalve reisverslagen en foto’s zal ik ook enkele gedichtjes of anderen tekstjes uploaden. Ik hoop dat jullie dit een interessant weblog zullen vinden.

---- Over Karunalaya ----

Zoals de meeste van jullie wel weten ga ik eind november naar Karunalaya om daar te werken als vrijwilliger. Karunalaya is een non-profit project dat zich inzet voor kansarme straatkinderen. Deze straatkinderen worden vanaf stations in Chennai opgehaald en naar het project begeleid. Eenmaal op Karunalaya krijgen de kinderen eten, onderdak en de mogelijkheid tot educatie. Als de situatie het toestaat brengt Karunalaya de straatkinderen weer naar hun oorspronkelijke thuissituatie. Voor meer informatie over Karunalaya verwijs ik jullie graag door naar http://www.karunalaya.nl/index.php?page=karunalaya .
Welke taken ik op Karunalaya krijg is nog niet precies duidelijk, maar ik ben momenteel bezig om Engels les voor te bereidden en laptops te regelen zodat ik ook lessen informatica kan geven aan de jongens.

----- Donaties ----

Ik heb er voor gekozen geen geld in te zamelen. Ten eerste omdat ik niet weet of mijn goede doel wel beter is dan het doel dat jij met het geld in gedachte had. Ten tweede omdat ik dan verantwoordelijk ben over iemand andermans geld. Geld geven mag altijd, maar als je wilt dat het bij het goede doel terecht komt kan je je geld beter overmaken naar stichting Karunalaya op 39.40.70.380 .

---- contact info ----

Erik
Karunalaya Social Service Society
108, Senniamman Koil street
Tondiarpet (Behind Apollo Hospital)
Chennai - 600 081
Tamil Nadu, India

Email: erikvanoosterhout@hotmail.com

---- Special thanks ----

Peter en Dilia (van stichting Amaidhi) voor het helpen bij mijn voorbereidingen, het meedenken en alle hartelijkheid en enthousiasme waarmee ik vanaf dag 1 ben ontvangen.

--- Thanks ----

Janus Kolen voor het gesprek dat we hebben gehad.
Ingrid Welles voor de tekening van mij in India die ik nu als pasfoto heb gebruikt.
Jeroen van Hilten voor hulp bij het voorbereiden van Engels lessen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beuningen

Indiareis

Recente Reisverslagen:

19 April 2010

laatste update

22 Februari 2010

Enough

21 Januari 2010

Zonnebloem

28 December 2009

Gelukkig nieuwjaar

09 December 2009

seven days in India
Erik

Actief sinds 08 Sept. 2009
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 27796

Voorgaande reizen:

29 November 2009 - 23 April 2010

Indiareis

Landen bezocht: